دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ عماد طالب زاده – مرد (تیتراژ سکه)

آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام “مرد” تیتراژ فیلم سینمایی سکه

New music download by Emad Talebzadeh – Mard

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای به موقع رسیدی عماد طالب زاده

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/emadtaleb-43525543.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام مرد اینجا کلیک کنید


متن آهنگ مرد

نه دنبال اینم بهم حق بدی

نه دنبال احساس دلسوزیم

یه روزی میرم جایی که هیچکسی

ندونه که اهل کجا و کیم

برای دلم قصه میگم یه روز

یکی بود کسی بی قرارش نبود

یکی بود برای یکی جون میداد

که هیچوقت تو سختی کنارش نبود

آخر هر حس خوبی واسه من درده همیشه

هیچکسی حتی به ظاهر نکران من نمیشه

من تمام آرزوی بچگی های یه مردم

خودمو بقل گرفتم خودمو بزرگ کردم

دانلود آهنگ های جدید عماد طالب زاده

بگو من به جز این همه خاطره

چه زجری از این زندگی میبرم

بیا دردامونو بریزیم وسط

ببینی چی آوردم و چی میبرم

خودتم به بن بست رسیدی آخه

چه عشقی چه احساس دوست داشتنی

همین حرفا هم پوچ و بی فایدس

میدونم تو هم خسته تر از منی

آخر هر حس خوبی واسه من درده همیشه

هیچکسی حتی به ظاهر نکران من نمیشه

من تمام آرزوی بچگی های یه مردم

خودمو بقل گرفتم خودمو بزرگ کردم



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی