دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان – ترس

آهنگ جدید ماهان بهرام خان با نام “ترس” منتشر شد

New music download by Mahan Bahram Khan – Tars

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای روزهای تلخ از ماهان بهران خان

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/mahan-5636466565.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ ترس از ماهان بهرام خان اینجا کلیک کنید


متن آهنگ ترس

بی تو قد یه ساله هر ثانیه

توی خونه چقدر جات خالیه

این روزا روزای عجیبیه

قاب عکس دوتاییمون سر جاش

شبا حرف میزنم واسه تو یواش

یادته یادته گفتی به یادم باش

من دقیقا تو اوج تنهایی

دلم می خواد بدونم تو این لحظه ها کجایی

خدایی سخته چقدر جدایی

چشمای من دوباتره میباره فایده ای نداره

کی تو رو واسه من میاره

ترس منم همیشه همینه

که این دنیا دیگه کسی رو مثل تو نبینه

دانلود آهنگ های جدید ماهان بهرام خان

کی بعد تو میتونه منو به لحظه های خوبمون برگردونه

این خونه بی تو واسه ی من شبیه یه زندونه و دلمو میلرزونه

وقتی چشمای تو میاد جلو چشم

انگار که پر از احساس آرامشم

من دقیقا تو اوج تنهایی

دلم می خواد بدونم تو این لحظه ها کجایی

خدایی سخته چقدر جدایی

چشمای من دوباره میباره فایده ای نداره

کی تو رو واسه من میاره

ترس منم همیشه همینه

که این دنیا دیگه کسی رو مثل تو نبینه



, , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی