دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی احمدوند – بیا بیا

آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام “بیا بیا” منتشر شد

یکی از ترک های آلبوم ساعت هفت

New music download by Mehdi Ahmadvand – Bia Bia

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای نه نگو از مهدی احمدوند

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2017/01/mehdiahmad-5436673534.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ مهدی احمدوند بیا بیا اینجا کلیک کنید

متن آهنگ بیا بیا

با من بیا دختر شاه پریا

از من دور نشیا به کسی نزدیک نشیا

تازگیا یک کمی مشکوکیا

میگم بهت کجا میری میگی همین نزدیکیا

بیا بیا تو فکر منی یا تو فکر یکی دیگه

بگو تو فکر کیا

بیا بیا بیا نری با کسیا

من عاشق تو شدم قول بده عاشقم باشیا

دانلود آهنگ های جدید مهدی احمدوند

با من بیا دستامو بگیریا

همه با من ببیننت

رقیبا بشن رو سیاه

بیا بیا بی من جایی نریا

من تو رو دوست دارم من دوست داشته باشیا

بیا بیا تو فکر منی یا تو فکر یکی دیگه

بگو تو فکر کیا

بیا بیا بیا نری با کسیا

من عاشق تو شدم قول بده عاشقم باشیا



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی