دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی احمدوند – چجوری میتونی

آهنگ جدید مهدی احمدوند “چجوری میتونی” منتشر شد

یکی از ترک های آلبوم ساعت ۷

New music download by Mehdi Ahmadvand – Chejoori Mitoni

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای حالم بده از مهدی احمدوند

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2017/01/mehdiahmad-5436673534.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ مهدی احمدوند چجورذی میتونی اینجا کلیک کنید


متن آهنگ چجوری میتونی

چجوری میتونی تو جمعی که دیگه

منو نمیبینی بخندی اینجوری

چقدر دوسم داشتی که اینجوری راحت

میتونی بسازی هر لحظه با دوری

چجوری میتونی نگی بدون من

روزای بارونی یه جوریه موجا

هوا بدون تو همیشه دلگیره

هوا بدون من چجوریه اونجا

دانلود آهنگ های جدید مهدی احمدوند

چجوری میتونی از اون جاهایی که

دوتایی میرفتیم بدون من رد شی

چطور دلت اومد با من که دنیارو.

واسه تو میخواستم به راحتی بد شی

چجوری میتونم از دوریت نمیرم

به جای خوابیدن تو خونه راه میرم

دلم که میگیره میرم یه جای دور

ولی نمیدونم کجا دارم میرم

چجوری میتونی تو جمعی که دیگه

منو نمیبنی بخندی اینجوری

چقدر دوسم داشتی که اینجوری راحت

میتونی هر لحظه بسازی با دوری



, , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی