دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد علیزاده – بیمارم

آهنگ جدید محمد علیزاده با نام “بیمارم” از آلبوم گفتم نرو منتشر شد

New music download by Mohammad Alizadeh – Bimaram

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای بی معرفت محمد علیزاده

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/Mohammad-Alizadeh-Goftam-Naro43554243.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ بیمارم از محمد علیزاده اینجا کلیک کنید

متن آهنگ بیمارم

باز روبرومی با چشمای خیس

طرز نگاهت مثل همیشه نیست

دستاتو میگیرم آروم بشی

با اینکه تو دلیل آرامشی

خلوت نکن عشقم اینجا با خودت

من هستم و موندی تنها با خودت

کاشکی میدونستی تو چه حالیم

تو با کی میجنگی من که دست خالیم

بیمارم دلیل درد قلب من اینه

میبینم نگاه تو دوباره غمگینه

چه سخته وقتی آدم انتهای زندگیشو میبینه

من هستم به من بگو تموم درداتو

پاک کردم با اشک چشمم اشک چشماتو

چه فرقی داره اینکه من مقصرم یا تو

دانلود آهنگ های جدید محمد علیزاده

حرف دلم عوض نمیشه عاشقم

کارم همینه من همیشه عاشقم

یادت نره غمت غم دوتای ماست

اشتباس همین که دست ما دوتا جداس

چی شد که اینجوری حالت بده

بازم به ما زمونه پشت پا زده

ن میدونم بازم تو واسم بگو

خیس شده از اشک تو لباسم بگو

بیمارم دلیل درد قلب من اینه

میبینم نگاه تو دوباره غمگینه

چه سخته وقتی آدم انتهای زندگیشو میبینه

من هستم به من بگو تموم درداتو

پاک کردم با اشک چشمم اشک چشماتو

چه فرقی داره اینکه من مقصرم یا تو



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی