دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد علیزاده – گاهی بخند

آهنگ جدید محمد علیزاده با نام “گاهی بخند” از آلبوم گفتم نرو منتشر شد

New music download by Mohammad Alizadeh – Gahi Bekhand

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای محمد علیزاده گفتم نرو

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/Mohammad-Alizadeh-Goftam-Naro43554243.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ گاهی بخند محمد علیزاده اینجا کلیک کنید

متن آهنگ گاهی بخند

تعطیلی های آخر هر هفته رو کنارتم

ولی تموم هفته رو خراب و بی قرارتم

همش روزارو میشمارم که وقت دیدنت بشه

دلی که عاشق تو شد هر چی ببینه حقشه

گاهی بخند نذار یادم بره دوسم داری

مثل اون روزا آرامشم با تو تکمیله

دوست دارم مگه نمیدونی تو واسه من

هنوزم همونی دنیای من بی تو تعطیله

دانلود آهنگ های جدید محمد علیزاده

نمیدونی همش دارم یواشکی میبینمت

یه وقت نترسی اینجوری که دزدکی میبینمت

یه جوری عاشقت شدم که خیلی غیر عادیه

همین که میخندی برام از سرم هم زیادیه

گاهی بخند نذار یادم بره دوسم داری

مثل اون روزا آرامشم با تو تکمیله

دوست دارم مگه نمیدونی تو واسه من

هنوزم همونی دنیای من بی تو تعطیله



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی