دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد علیزاده – یه آدم دیگه ای

آهنگ جدید محمد علیزاده با نام “یه آدم دیگه ای” از آلبوم گفتم نرو منتشر شد

New music download by Mohammad Alizadeh – Ye Adame Digei

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای محمد علیزاده بیمارم

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/Mohammad-Alizadeh-Goftam-Naro43554243.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ محمد علیزاده یه آدم دیگه ای اینجا کلیک کنید

متن آهنگ یه آدم دیگه ای

هر بار یه آدم دیگه ای انگار

نداره نتیجه ای این بار

نمیگیری چی میگم

دل خسته نمیشم از تکرار

آره تو برعکس منی دوباره

عاشقی بی قراری داره

زندگی خیلی خوبه

اگه این زندگی بذاره

بیشتر از من کی میدونست

با همه چی بسازه بره تو این حس

خیلی بیشتر فکر من باش

بدی نکنی به منه گیج و دپرس

این صبوری خیلی سخته

دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته

یک دقیقه جای من باش

نفسمو نگیر و هوای من باش

دانلود آهنگ های جدید محمد علیزاده

میری هیچیو به روت نمیاری

دوست دارم میگی نداری

می خوایم زندگی کنیم

دیوونه ای مگه میذاری

باز هم چی شده تو چته دوباره

شک داری به همه چی آره

حرفو یه دفعه میگن اولین و آخرین باره

بیشتر از من کی میدونست

با همه چی بسازه بره تو این حس

خیلی بیشتر فکر من باش

بدی نکنی به منه گیج و دپرس

این صبوری خیلی سخته

دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته

یک دقیقه جای من باش

نفسمو نگیر و هوای من باش

هر بار یه آدم دیگه ای انگار

نداره نتیجه ای این بار


, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی