دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد علیزاده – تصمیمتو بگیر

آهنگ جدید محمد علیزاده با نام “تصمیمتو بگیر” از آلبوم گفتم نرو منتشر شد

New music download by Mohammad Alizadeh – Tasmimeto Begir

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای محمد علیزاده به نام گاهی بخند

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/Mohammad-Alizadeh-Goftam-Naro43554243.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ محمد علیزاده تصمیمتو بگیر اینجا کلیک کنید

متن آهنگ تصمیمتو بگیر

تصمیمتو بگیر من عاشقت شدم

تصمیم تو چیه تو سرتری ولی

عاشق اگر بشی بازی مساویه

تصمیمتو بگیر تا آخر مسیر

همراه من بمون از هیچی نترس

من پای عشقمون هستم تا پای جون

روی من حساب کن منو انتخاب کن

غیر من رابطه هاتو با همه خراب کن

با همه به هم بزن دستتو بده به من

من حریصم واسه بیشتر به تو نزدیک شدن

دانلود آهنگ های جدید محمد علیزاده

دلم پر از غمه تو اینو از چشام احساس میکنی

تو با همین چشات این موقعیتو حساس میکنی

روی من حساب کن منو انتخاب کن

غیر من رابطه هاتو با همه خراب کن

با همه به هم بزن دستتو بده به من

من حریصم واسه بیشتر به تو نزدیک شدن

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی