دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ نیما علامه – برگرد

آهنگ جدید نیما علامه به نام “برگرد” یکی از ترک های آلبوم مبارکم باشه

New music download by Nima Allameh – Bargard

پیشنهاد دیگر ما: آلبوم بسیار زیبای مبارکم باشه از نیما علامه

دانلود آهنگ جدید نیما علامه - برگرد MP3 320

برای دانلود آهنگ برگرد از نیما علامه اینجا کلیک کنید


متن آهنگ برگرد

هر جوری که میتونی برگرد

دور از تو تنهای تنهام و برای من این تنهایی آزاره

از وقتی تو رفتی خیره ام به عکسی که از من و تو رو دیواره

تویی و زندگی منم و سایه ی سردت که جا مونده اینجا

اما هنوز دلم میکه به یادمی توی گوشه ای از این دنیا

هر جوری که میتونی برگرد از تصمیمت

بذار دستامون تو دست هم باشه

بذار این قلب گرفته و غمگینم تو چشمای تو پیدا شه

هر جوری که میتونی برگرد از تصمیمت

بذار دستامون تو دست هم باشه

بذار این قلب گرفته و غمگینم تو چشمای تو پیدا شه

دانلود آهنگ های جدید نیما علامه

وقتی میرفتی احساسم میگفت چند ساعت بعد برمیگردی بازم

نمیدونستم که این بار دارم تو رو خیلی آسون میبازم

همه جونمو برای تو میدم اگه از من چشماتو نگیری

بگو به من بگو دوباره برمیگردی و هیچ وقت از پیشم نمیری

هر جوری که میتونی برگرد از تصمیمت

بذار دستامون تو دست هم باشه

بذار این قلب گرفته و غمگینم تو چشمای تو پیدا شه

هر جوری که میتونی برگرد از تصمیمت

بذار دستامون تو دست هم باشه

بذار این قلب گرفته و غمگینم تو چشمای تو پیدا شه


, , , , , , , , , , , , , , ,


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی