دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی احمدوند – وابسته

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام وابسته

New music download by Mehdi Ahmad vand – Vabaste


دانلود آهنگ مهدی احمدوند من به تو وابسته شدم از نبودنت خسته شدم MP3320


برای دانلود آهنگ وابسته مهدی احمدوند اینجا کلیک کنید


متن آهنگ وابسته احمدوند

من همه دنیامو پای تو میریزم
همه دنیام باشه پیشت یادگاری
من به تو وابسته شدم
از نبودنت خسته شدم
دو روزه از من فاصلت
ببین چقد شکسته شدم
به مردنم راضی شدم
این روزایی که دورم ازت
روزایی که فکر میکنم
یکی رو آوردی وسط

  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی