دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حمید هیراد – خواب دیدم

آهنگ جدید حمید هیراد به نام خواب دیدم

New music dowmload by Hamid Hiraad – Khab Didam

دانلود آهنگ حمید هیراد - خواب بودم که از خواب من پریدی خواب دیدم که تو

برای دانلود آهنگ خواب دیدم حمید هیراد اینجا کلیک کنید

متن آهنگ خواب دیدم

خواب بودم که از خواب من پریدی
خواب دیدم که تو رفتی و ندیدی
منه مسته منه دلتنگ گریون
منی که باز نشستم زیر بارون
خواب دیدم
عاشق اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون
عاشق اون وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی