دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی یغمایی - خاص

آهنگ خاص با صدای مهدی یغمایی منتشر شد

 

http://www.musicesal.ir/media/hostdl/95/95-6/1/Mehdi-Yaghmaei-Khaas2.jpg

 

دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 95, دانلود اهنگ سال , موزیک سال , دانلود موزیک , دانلود بهترین آهنگ سال, موزیک, دانلود موزیک , دانلود , اهنگ



برای دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام خاص اینجا کلیک کنید

 

متن آهگ مهدی یغمایی خاص

یه جور خاصی خوشحالم

یه جور خاصی میخندم

به روی همه غیر تو

دیگه چشمامو می بندم

چجوری یک نفر انقدر میتونه مثل ماه باشه

تو انتخابی هستی که محاله اشتباه باشه

شروع رابطه حتی میشه با یه نگاه باشه

این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه

یه عمر دنبال تو بودم بتونم با تو کامل شم

توی دیوونه رو دیدم نتونستم عاقل شم

سر عشق تو یه عمره با هر کسی من جنگیدم

تو از من آدمی ساختی که تو خوابم نمی دیدم

چقدر خوشحالم از این که من و تو زیر یک سقفیم

از احساسی که بین ماس میشه فهمید که خوشبختیم

شروع رابطه حتی میشه با یه نگاه باشه

این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه

یه جور خاصی خوشحالم

یه جور خاصی میخندم

به روی همه غیر تو

دیگه چشمامو می بندم

چجوری یک نفر انقدر میتونه مثل ماه باشه

تو انتخابی هستی که محاله اشتباه باشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی