دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

آهنگ جدید مهران آتش به نام نرو منتشر شد

همینک می توانید متن و لینک دانلود آهنگ را مشاهده کنید

 

http://www.musicesal.ir/media/hostdl/95/95-6/1/Mehran%20Atash%20-%20Naro.jpg

 

دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 95, دانلود اهنگ سال , موزیک سال , دانلود موزیک , دانلود بهترین آهنگ سال, موزیک, دانلود موزیک , دانلود , اهنگ



برای دانلود آهنگ مهران آتش به نام نرو اینجا کلیک کنید

 

متن آهنگ جدید مهران آتش نرو

با چشمای خیس با دستایی که بی تو سرده

هر لحظه پاهام داره دنبال تو میگرده

دنیام پره درده

هر لحظه بی تو واسم قد یه سال عذابه

از وقتی رفتی خوشبختی واسه من سرابه

زندگیم خرابه

چه ساده شکستی قلبمو نشوندی توی چشمام غمو

با گریه به تو گفتم نرو نرو

نیستی و واسه تو بی قرارم کاشکی تو میموندی کنارم

بی اختیار دوست دارم دوست دارم

چی مونده برا جز قلبی که بی تو ترک خورده

زندگی من مثل گل های تو باغچه پژمرد

با رفتن تو از خودم و دنیا بریدم

بعد از تو فقط به بارون و گریه رسیدم

چه ساده شکستی قلبمو نشوندی توی چشمام غمو

با گریه به تو گفتم نرو نرو

نیستی و واسه تو بی قرارم کاشکی تو میموندی کنارم

بی اختیار دوست دارم دوست دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی