دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد بیباک – زرد

آهنگ جدید محمد بیباک به نام زرد منتشر شد

در ادامه می توانید متن و لینک دانلود آهنگ را مشاهده نمایید

New song Mohammad Bibak – Zard


http://www.musicesal.ir/media/hostdl/95/95-6/1/Mohammad%20Bibak%20-%20Zard.jpg


دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 95, دانلود اهنگ سال , موزیک سال , دانلود موزیک , دانلود بهترین آهنگ سال, موزیک, دانلود موزیک , دانلود , اهنگ



برای دانلود آهنگ محمد بیباک به نام زرد اینجا کلیک کنید


متن آهنگ زرد از محمد بیباک

چه سوزی میاد چقدر غم داره هوا

چقدر ساکته همه جا یه چی کم داره الان

خورشید رفت و سایه هامون باریک شده هی

پنج بعد از ظهر چه وقت تاریک شدنه

نورا بی رمق ترن روزارو میبرن عقب

باد میاد برگا میرن هر طرف

همه اینا می خوان به من بگم پاییز رسیده

یاد آور غمی که ما داریم رسیده

یک سال شد تا بفهمم این هم گذشت

تو دلم حرفایی موند که نشد هیچ وقت موقعش

تو می خوای ثابت کنی من مقصر بودم

من اصرار دارم اطرافیات مقصر بودن

بیخیال نه توضیح میدم نه توضیح میخوام

حتی توضیحم بدی نداه توفیری زیاد

تو لباس سفید خواستمت کردی روسیاهمون

فرق داشت از این رابطه توصیفاتمون

من میرم درگیرم از همه روزا من سیرم پره تردیدم

فهمیدم فرقی هست بین من و تو ترسیدم آره ترسیدم

من و تو که فرق داشت دنیامون با هم

نفهمیدی عملی نمیشه رویامون با حرف

رویا پول میخواد نه توئه همیشه بیکار

که آرزوهاتو روی تابلو زدی به دیوار

یه دنده گی کردی تَشم دیدی چی میشه

آخه با حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه

بزار مستقیم بگم نه که قرینشو

کج رفتی خودت داشتی زمینه شو

هی مارو باش هه

بخاطرت من رو اصولمم پا گذاشتم

چی شد که فکر کردی مانع پیشرفتتم

بسه واضحه یا بیشتر بگم

تو قول داده بودی به من عوض بشی

نه من کلا پلنامو رو تو بر عکس کشیدم

هه خنده داره یادت رفت قولاتو سریع

فقط برنگردی سمتم وقتی دوراتو زدی

من میرم درگیرم از همه روزا من سیرم پره تردیدم

فهمیدم فرقی هست بین من و تو ترسیدم آره ترسیدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی