دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ بنیامین بهادری – تله پاتی

آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تله پاتی منتشر شد

در ادامه می توانید متن و لینک دانلود آهنگ تله پاتی را مشاهده نمایید

New song Benyamin – Telepati


http://www.musicesal.ir/media/hostdl/95/95-6/1/Benyamin%20-%20Telepati.jpg


دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 95, دانلود اهنگ سال , موزیک سال , دانلود موزیک , دانلود بهترین آهنگ سال, موزیک, دانلود موزیک , دانلود , اهنگ



برای دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام تله پاتی اینجا کلیک کنید



متن آهنگ تله پاتی بنیامین بهادری

تو فقط با قلب من در ارتباطی اونم چه ارتباطی

من با تو بد جوری دارم تله پاتی تله پاتی

من فقط با قلب تو , تو فقط با قلب من

من فقط با چشم تو , تو فقط با چشم من

من فقط با اسم تو , تو فقط با اسم من

من فقط با حس تو , تو فقط با حس من

 

من به تو منحصرم تو رو منحصرا

می خوامت با دلم به تو متصلم

تو داری حق وتو میدم حقو به تو

من به جز این که رو تو بمونه سرم

چیزی نیست تو سرم به تو منحصرم

من دچار توام من دچار ترس یه لحظه نبود توام

با وجود توام حتی بی قرارتم تماما من در انحصارتم

تو فقط با قلب من در ارتباطی اونم چه ارتباطی

من با تو بد جوری دارم تله پاتی تله پاتی

من فقط با قلب تو , تو فقط با قلب من

من فقط با چشم تو , تو فقط با چشم من

من فقط با اسم تو , تو فقط با اسم من

من فقط با حس تو , تو فقط با حس من

من به تو منحصرم تو رو منحصرا

می خوامت با دلم به تو متصلم

تو داری حق وتو میدم حقو به تو

من به جز این که رو تو بمونه سرم

چیزی نیست تو سرم به تو منحصرم

من دچار توام من دچار ترس یه لحظه نبود توام

با وجود تو هم حتی بی قرارتم تماما من در انحصارتم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی