دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود دکلمه حسین سلیمانی – میترسم بمیرم

دکلمه جدید حسین سلیمانی به نام میترسم بمیرم منتشر شد

متن و لینک دانلود دکلمه میترسم بمیرم از حسین سلیمانی را در ادامه می توانید مشاهده کنید


http://www.musicesal.ir/media/hostdl/95/95-6/1/Hossein%20Soleimani%20-%20Mitarsam%20Bemiram.jpg


دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 95, دانلود اهنگ سال , موزیک سال , دانلود موزیک , دانلود بهترین آهنگ سال, موزیک, دانلود موزیک , دانلود , اهنگ



برای دانلود آهنگ حسین سلیمانی به نام میترسم بمیرم اینجا کلیک کنید


New song Hossein Soleimani – Mitarsam Bemiram

متن دکلمه میترسم بمیرم از حسین سلیمانی

بهم گفت اعتراف کن

گفتم میترسم بمیرم

گفت چرا

گفتم میترسم بمیرم مادرم بیاد بالا سرم

هی گریه کنه

دهنش خشک بشه

موهاش پریشون بشه صورت زیباش به هم بریزه

میترسم بمیرم پدرم بیاد بالا سرم

ببینم کمرش خم شده

با دستش هی میزنه تو سرش

میگه چشاتو وا کنم باباجان چشاتو وا کن عمر من

می ترسم بمیرم رفیقم بیاد بگه فلانی

این رسمش نبودا ما با هم قول و قرار داشتیم مشتی

ما دست رفاقت داده بودیم رفیق

گفت همین ؟

گفتم نه میترسم بمیرم

اونی که یه روزی ته نامردی رو کرده بود بیاد

اما جلو نیاد اون عقب وایسه بگته منو ببخش

و من دیگه نشه بهش بگم فلانی من تو رو همون روزی که رفتی بخشید

فقط نمیدونم چرا تهش آه کشیدم

فقط نمیدونم چرا دیگه یه روز خوشم ندیدم

ولی یادمه که بخشیدمت

اما اون هنوز با خودش حرف میزنه و بگه

کاش زودتر زنگ میزدم

کاش آدم بودم

کاش دلتو نشکسته بودم

اصلا کاش من جای تو رفته بودم

کاش من مرده بودم

میترسم بمیرم من هنوز با خیلیا کار دارم

هنوز چشای مادرمو دوست دارم

هنوز عمر پدرمم

میترسم بمیرم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی