دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ چارتار - باران تویی

آهنگ بسیار زیبای باران تویی از چارتار

New song Chaartaar – Baran Toee

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/140776544640674740chaartaar-baran-toee.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ باران تویی از چارتار اینجا کلیک کنید


متن آهنگ چارتار باران تویی

از آسمانم ماتم ببارید

هراس بی تو ماندنم ادامه دارد …

نمی نویسد ترانه بی تو

چگونه پر کشد خیال واژه بی تو ؟

به لب رسیده جان کجایی ؟ کجایی ؟

که برده طاقتم جدایی

باران تویی , به خاک من بزن بازآ ببین

که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم

باران تویی , به خاک من بزن بازآ ببین

دانلود آهنگ های چارتار

که در ره تو من نفس بریده در گذارم

مگر ندانی چو از تو دورم

بیراهه ای خموش و تار و بی عبورم

نمیتوانم دگر برویم

که من اسیر این خزان تو به تویم

به لب رسیده جان کجایی ؟ کجایی ؟

رهی نمانده تا رهایی

باران تویی , به خاک من بزن بازآ ببین

که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم

باران تویی , به خاک من بزن بازآ ببین

که در ره تو من نفس بریده در گذارم

باران تویی , به خاک من بزن بازآ ببین

که بی مه تو من هوای پر زدن ندارم


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ۹۵/۰۷/۲۳
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی