دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حمید طالب زاده - به جز تو

آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام “به جز تو” منتشر شد

New song By Hamid Talebzadeh Called Bejoz To

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/hamidtalebzadeh-5323674878216.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ حمید طالب زاده - به جز تو اینجا کلیک کنید


متن آهنگ به جز تو از حمید طالب زاده

به جز تو کسی رو ندارم نگاهت برام قصه خونه

به جز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونه

نذار تا غرورم بریزه

نذار خونه از هم بپاشه

به جز تو کسی رو ندارم مثا تو دوسم داشته باشه

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی

دانلود آهنگ های حمید طالب زاده

به جز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده بباره

اگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیاره

میپوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میذارم

چقدر خوبه میدونی اینو به جز تو من کسی رو ندارم

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی