دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی - دلکم

آهنگ بسیار زیبای “دلکم” از علی عبدالمالکی

New song Ali Abdolmaleki – Delakam

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/Ali-Abdolmaleki-76218345566.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ دلکم از علی عبدالمالکی اینجا کلیک کنید


متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام دلکم

غصه نخور ای دل بی کسم

گریه نکن گلم همه کسم

رسم دنیا بی وفاییه دلکم

دله من بغضتو بشکن

غریبگی نکن با من

ببار مثل ابر بهار دله من

اونی که تو رو شکسته خدا جوابشو میده

ببار مثل ابر بهار دلکم

دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی

غصه نخور ای دل بی کسم

گریه نکن گلم همه کسم

رسم دنیا بی وفاییه دلکم

دله من بغضتو بشکن

غریبگی نکن با من

ببار مثل ابر بهار دله من

اونی که تو رو شکسته خدا جوابشو میده

ببار مثل ابر بهار دلکم



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • محسن کیا

نظرات (۱)

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی