دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو حمید طالب زاده - به جز تو

موزیک ویدیو جدید به جز تو از “حمید طالب زاده” منتشر شد

New music video by Hamid Talebzadeh called Bejoz To


http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/hamidtalebzadeh-5323674878216.jpg


برای دانلود موزیک ویدیو جدید حمید طالب زاده به نام به جز تو اینجا کلیک کنید


متن آهنگ به جز تو حمید طالب زاده

به جز تو کسی رو ندارم نگاهت برام قصه خونه

به جز تو کسی رو ندارم بتونه کنارم بمونه

نذار تا غرورم بریزه

نذار خونه از هم بپاشه

به جز تو کسی رو ندارم مثل تو دوسم داشته باشه

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی

دانلود آهنگ های حمید طالب زاده

به جز تو کسی رو ندارم کنارم بخنده بباره

اگه من بدم با سکوتش بدیمو به روم نیاره

میپوشونی رومو عزیزم تا چشمامو رو هم میذارم

چقدر خوبه میدونی اینو به جز تو من کسی رو ندارم

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی

تو میدونی حال منو تو میتونی درکم کنی

تو میدونی من عاشقم نمیتونی ترکم کنی


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی