دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو ندیم - دلم شکست

موزیک ویدیو آهنگ دلم شکست از ندیم منتشر شد

New video by Nadim Omrani Called Delam Shekast

http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/nadim-8372411765r.jpg


برای دانلود موزیک ویدیو جدید ندیم به نام دلم شکست اینجا کلیک کنید


متن آهنگ دلم شکست از ندیم عمرانی

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا شه

بهم میگفت که بعد من میمیره آخه اون نمیتونه که تنها شه

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

تنها نموند ولی منو با اشکام چه تنها گذاشت

نگفته بود که میره زود

نگفته بود که جز من کسی رو داشت

بهم به جز دروغ نگفته بود

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا شه

بهم میگفت که بعد من میمیره آخه اون نمیتونه که تنها شه

شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی