دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محسن چاوشی - غلط کردم غلط

آهنگ بسیار زیبای “غلط کردم غلط” از آلبوم من خود آن سیزدهم

با صدای محسن چاوشی

New song by Mohsen Chavoshi called Ghalat Kardam Ghalat

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/mohsenchavoshi-32537862.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ غلط کردم غلط از محسن چاوشی اینجا کلیک کنید


متن آهنگ غلط کردم از محسن چاوشی

تکیه کردم بر وفای او غلط کردم غلط

باختم جان در هوای او غلط کردم غلط

عمر کردم صرف او فعلی عبث کردم عبث

ساختم جان را فدای او غلط کردم غلط

دانلود آهنگ های محسن چاوشی

دل به داغش مبتلا کردم خطا کردم خطا

سوختم خود را برای او غلط کردم غلط

این که دل بستم به مهر عارضش بد بود بد

جان که دادم در هوای او غلط کردم غلط

از برای خاطر اغیار خارم میکنی

من چه کردم کین چنین بی اعتبارم میکنی

روزگاری آنچه با من کرد استغنای تو

گر بگویم گریه ها بر روزگارم میکنی

سوی بزمت نگذرم از بس که خارم کرده ای

تا نداند کس که چون بی اعتبارم کرده ای

نا امیدم بیش از این مگذار, خون من بریز

چون به لطف خویشتن امیدوارم کرده ای

دانلود آهنگ های محسن چاوشی غلط کردم غلط

تکیه کردم بر وفای او غلط کردم غلط

باختم جان در هوای او غلط کردم غلط

عمر کردم صرف او فعلی عبث کردم عبث

ساختم جان را فدای او غلط کردم غلط

از برای خاطر اغیار خارم میکنی

من چه کردم کین چنین بی اعتبارم میکنی

روزگاری آنچه با من کرد استغنای تو

گر بگویم گریه ها بر روزگارم میکنی

سوی بزمت نگذرم از بس که خارم کرده ای

تا نداند کس که چون بی اعتبارم کرده ای

نا امیدم بیش از این مگذار, خون من بریز

چون به لطف خویشتن امیدوارم کرده ای



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی