دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد علیزاده - خدانگهدار

آهنگ جدید محمد علیزاده به نام خدانگهدار

این آهنگ به صورت زنده اجرا شده و کیفیت اصلی آن هنوز منتشر نشده

New song by Mohammad Alizadeh called KhodaNegahdar (Akharin Bar)

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/mohamadalizadeh-357781143.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام خدانگهدار اینجا کلیک کنید


متن آهنگ خدانگهدار از محمد علیزاده

تو کار تازه ای نکردی

این نقابو دیگه بردار

مثل همیشه مثل هربار

تو باورت نشد من هر چی گفتم

هر چی غصه خوردم

نفهمیدی من برات میمردم

کجای زندگیم کنار تو

شبیه زندگی بود

دلم باهات بود دلت با کی بود

دانلود آهنگ های محمد علیزاده

حسمون ادامه داره

حالمون بده دوباره

تو میگفتی تا ته خط

ته نداره !

تو منو یادت نمیره

نه که نخوای نه نمیشه

رفتی این کارارو کردی

خب که چی شه ؟

از این به بعد جدا جدا باید بمونیم هر دوتامون

من اینجا تنها تو تنها با اون

کجای زندگیم کنار تو شبیه زندگی بود

دلم باهات بود دلت با کی بود ؟

دانلود آهنگ های محمد علیزاده

حسمون ادامه داره

حالمون بده دوباره

تو میگفتی تا ته خط

ته نداره !

تو منو یادت نمیره

نه که نخوای نه نمیشه

رفتی این کارارو کردی

خب که چی شه ؟

نوش جونت



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی