دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری – من عاشق

آهنگ جدید و بسیار زیبای “من عاشق” از احسان خواجه امیری منتشر شد

New song by Ehsan Khajeh Amiri called Mane Ashegh

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/27018.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ من عاشق احسان خواجه امیری اینجا کلیک کنید


متن آهنگ من عاشق احسان خواجه امیری

من ندیده عاشق کسی شدم

که تمام آسمون به اسمشه

هیشکی که باورمون نمیکنه

قسم درستمون به اسمشه

من ندیده عاشق کسی شدم

که یه دنیا مثل من مجنونشه

یه نفر که قبل پر کشیدنش

مات پرپر زدن جوونشه

سر تو روی نیزه میذارن

واسه اینکه دلت خود دریاست

با گلوی بریده چی گفتی

که یه عمره سرای ما بالاست

سر تو روی نیزه میذارن

واسه اینکه دلت خود دریاست

با گلوی بریده چی گفتی

که یه عمره سرای ما بالاست

یه نفر که عشقو معنا میکنه

یه نفر که تشنگی تسکینشه

اون کسی که حرمت آزادگیش

بعد حرمت دینشه

به هر احساسی نمیگن عاشقی

من نمیگم واسه این حس لایقم

هر کی پای عشقش از خودش گذشت

تازه میتونه بگه من عاشقم

سر تو روی نیزه میذارن

واسه اینکه دلت خود دریاست

با گلوی بریده چی گفتی

که یه عمره سرای ما بالاست


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی