دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ پناه سامان جلیلی

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام پناه که تیتراژ انتهایی برنامه دست خط میباشد

New song Saman Jalili – Panah

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/09/saman-352156756.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ نیز می توانید اینجا کلیک کنید


متن آهنگ پناه از سامان جلیلی

پناه آخر من باش

شده رویات همه چیزم

دارم ترسامو هر لحظه تو آغوش تو میریزم

یه باور تو جهان من با احساس تو درگیره

به عمق باورم میرم چقدر حست نفسگیره

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجیم نباشی من همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهاییم یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از آغوشت

نذار کم شم از آغوشت

دانلود آهنگ های سامان جلیلی

کنار اومد دلت هر بار با تکرار گناه من

چقدر عشق تو بی مرزه

بازم شد جون پناه من

تموم توبه هایی که شکستم مونده تو یادم

یه پرسش توی ذهنم هست کی آدم میشه این آدم ؟

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجیم نباشی من همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهاییم یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از آغوشت

نذار کم شم از آغوشت



, , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی