دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰
متن آهنگ امیرحسین استیج - صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید

آهنگ جدید امیرحسین افتخاری (شرکت کننده مسابقه ی استیج) به نام صبر

New song by Amirhosein Eftekhari called Sabr

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/sabr-472634564.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ صبر راهی که نشان داد از امیر حسین افتخاری اینجا کلیک کنید


متن آهنگ صبر از امیرحسین افتخاری (استیج)

صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید

بیش از این زجه فریاد به جایی نرسید


من به او گفتم و او گفت و کسی گوش نکرد

گفتگوهای من و آن به جایی نرسید

مژه تا بر سر پلک است بهایی دارد

هر که از چشم تو افتاد به جایی نرسید

بی نشانی تر از آنم که بیابند مرا


نامه هایی که فرستاد به جایی نرسید

صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید

بیش از این زجه فریاد به جایی نرسید

من به او گفتم و او گفت و کسی گوش نکرد

گفتگوهای من و آن به جایی نرسید

خواستم کوه برایش بکنم دل کندم

چه کنم قبل من استاد به جایی نرسید

جای نزدیک شدن پاک فراموش شدم

صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید

صبر راهی که نشان داد به جایی نرسید

بیش از این زجه فریاد به جایی نرسید

من به او گفتم و او گفت و کسی گوش نکرد

گفتگوهای من و آن به جایی نرسید



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی