دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ و متن علیشمس و مهدی جهانی – یادگاری ها


http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/10/alish-345325436.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی به نام یادگاری ها اینجا کلیک کنید



متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی یادگاری ها

هنوزم تو قاب عکس رابطمون نفس داره

واسه من چی مونده جز کاغذای پاره ماره

اینجور که پیش میریم عذاب من ادامه داره

می خوام فراموشت کنم گذشته نمیذاره

منو یه قلب سرد با رنگ و روی زرد

عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد

دیوونه بازیات از یاد من نمیره

توام که مطمئنی جاتو کسی نمیگیره

انقد غمام زیاده اشکام نمیشه جاری

سوالم اینه که منو هنوز دوست داری

من و یه قلب سرد

با رنگ و روی زرد

عذاب رفتنت منو رها نکرد

منو رها نکرد

دانلود آهنگ های علیشمس

گفتم باشه تنهام بذار و بشکن

له کن تو قلب مارو عیب نداره عشق من

اینه سرنوشت من اسم مارو خط بزن

از گذشته دل بکن عیب نداره عشق من

منو میکشه یادگاریا عذاب آوره این جداییا

چی میشه بازم تو بیاییا نمیدونم الان تو کجاییا

دانلود آهنگ های مهدی جهانی

منو میکشه یادگاریا عذاب آوره این جداییا

چی میشه بازم تو بیاییا نمیدونم الان تو کجاییا

چند ساعته که رفتی من با خودم درگیرم

نمیتونم حرفی بزنم یهو از کوره در میرم

زدم به سیم آخر داره هر روز صورتم میشه لاغر

تو فکر اینکه نکنه نباشی اونی که مال من میشه آخر

پره خاطرس دفترا

از همه حرف زدنات تا اومدنا و رفتنا

از همه ی شیطونیات خندیدنات رفتنات از غما

تو که پیچیدی رفتی ولی یادگاری هات هست الان

دیگه نی حد و مرزی بین مرگ و زندگی

همش لم دادم رو کاناپه از خستگی

دارم دیوونه میشم از افسردگی

نمیدونم یعنی چی زندگی

من و یه قلب سرد

با رنگ و روی زرد

عذاب رفتنت منو رها نکرد

منو رها نکرد

صدات قطع شده دیگه نمیاد

چقد بده منو دلت نمی خواد

چقدر بعد تو دیگه نیستی و

نخواستی بدونی چی شد بعد تو

من و یه قلب سرد

با رنگ و روی زرد

عذاب رفتنت منو رها نکرد

منو رها نکرد

منو رها نگردی تو هیچوقت

منو میکشه یادگاریا عذاب آوره این جداییا

چی میشه بازم تو بیاییا نمیدونم الان تو کجاییا



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۱)

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی