دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پوریا حیدری – پنجشنبه

آهنگ جدید پوریا حیدری با نام “پنجشنبه” منتشر شد

New song by Pourya Heydari called Panjshanbeh

پیشنهاد دیگر ما: دانلود آهنگ پوریا حیدری بک گراند

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/PouryaHeydari-36235364645.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ پوریا حیدری به نام پنجشنبه اینجا کلیک کنید

متن آهنگ پنجشنبه از پوریا حیدری

پشت همین کارای معمولی

پشت همین حرفای تکراری

تو بهترین وضعیت ممکن

تو بدترین وضعیت کاری

توی کلاس و توی رستوران

تو اضطراب ال کلاسیکو

توی شلوغی های این تهران

فکر تو بودم فکر این خونه

فکر همین که پیش من باشی

فکر همین که آخر هفته

با صبح بخیرای خودم پاشی

دانلود آهنگ های پوریا حیدری

فکر تو بودم فکر این خونه

فکر همین که پیش من باشی

فکر همین که آخر هفته

با صبح بخیرای خودم پاشی

من با تو تو این خونه ی کوچیک

دنیارو جوره تازه ای دیدم

غیر از تو که حرفامو میفهمی

از زندگی چیزی نفهمیدم

تو کار تخت تخته گاز و دود

با خنده ی تو زندگی کردم

از شرق تا غرب, غرب تا شرقو

به عشق تو رانندگی کردم

فکر تو بودم فکر این خونه

فکر همین که پیش من باشی

فکر همین که آخر هفته

با صبح بخیرای خودم پاشی

فکر تو بودم فکر این خونه

فکر همین که پیش من باشی

فکر همین که آخر هفته

با صبح بخیرای خودم پاشی, , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی