دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی به نام جوونه

آهنگ جدید سیاوش قمیشی با نام “جوونه”

New song by Siavash Ghomayshi called Javooneh

پیشنهاد دیگر ما: دانلود آهنگ سیاوش قمیشی تصور کن

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/45365436335.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ جوونه سیاوش قمیشی اینجا را کلیک کنید


متن آهنگ سیاوش قمیشی به نام جوونه

منم و شاخه غمی که تو دلم جوونه کرده

من و یاد خوبیه تو که دلو دیوونه کرده

من و رنگ مخمل شب

من و برق صد ستاره که تو عمق تیرکی ها

باز تو رو یادم میاره

نباشی تو خاطر من

مثل اینکه زندگی نیست

مثل اینکه رنگ دریا آبی همیشگی نیست

یاد من اگر چه نیستی تو رو با خودم میدونم

چشم به راهه مهربونی تا ته دنیا میمونم

روی شیشه مینویسم دیگه به امید دیدار

موندنی ترین مسافر تا ابد خدانگهدار

تا ابد خدانگهدار

دانلود آهنگ های سیاوش قمیشی

منم و شاخه غمی که تو دلم جوونه کرده

من و یاد خوبیه تو که دلو دیوونه کرده

من و رنگ مخمل شب

من و برق صد ستاره که تو عمق تیرگی ها

باز تو رو یادم میاره

نباشی تو خاطر من

مثل اینکه زندگی نیست

مثل اینکه رنگ دریا آبی همیشگی نیست

یاد من اگر چه نیستی تو رو با خودم میدونم

چشم به راهه مهربونی تا ته دنیا میمونم

روی شیشه مینویسم دیگه به امید دیدار

موندنی ترین مسافر تا ابد خدانگهدار

تا ابد خدانگهدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی