دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ حامد پهلان – استرس

آهنگ شاد و جدید حامد پهلان با نام “استرس” منتشر شد

New happy song by Hamed Pahlan called Steres

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای حامد پهلان مسئله

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/Hamed-Pahlan-Steres-248735872624.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ شاد استرس حامد پهلان اینجا کلیک کنید


متن آهنگ شاد استرس از حامد پهلان

دیدمت دوباره دیدمت استرس دارم یکمی

دستو پامو گم میکنم وقتی تو نزدیکمی

دیدمت دوبراه دیدمت فهمیدمت

شدم اسیر غمت دلم رو میدم بهت

دانلود آهنگ های حامد پهلان

دیدمت دوبار دیدمت دوباره من دیدمت

شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت

گم شدم تو چشمای تو بگو که هوادارمی

تو شدی زندگیم هر چی که من دارمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی