دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی یراحی – حاجت

آهنگ جدید مهدی یراحی به نام “حاجت” ویژه اربعین ۹۵ منتشر شد

New song by Mehdi Yarrahi called Hajat

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای مهدی یراحی با نام نفس

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/Mehdi-Yarrahi-Hajat-467467845353454-1.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ مهدی یراحی حاجت اینجا کلیک نمایید


متن آهنگ حاجت مهدی یراحی

من ازت حاجتمو میگیرم بین قلب من و تو عاشوراست

اگه جایی توی دنیا باشه واسه درمون یه عالم اینجاست

تو طبیب همه ی دنیایی بین با همه تبعیضی نیست

منجی بد تر از اینها بودی واسه تو حاجت من چیزی نیست

من ازت حاجتمو میگیرم از تو که از یه جهان آزادی

از تو که مطمئنم تو مسلخ حاجت قاتلتم میدادی

دانلود آهنگ های مهدی یراحی

من ازت حاجتمو میگیرم از تو که از یه جهان آزادی

از تو که مطمئنم تو مسلخ حاجت قاتلتم میدادی

تو که با رفتن از این برزخ نصف این عالمو مجنون کردی

حال من بدتر از اونا نیست که تو با معجزه درمون کردی

خواب دیدم تو نجاتم دادی

خواب دیدم تو شدی تعبیرم به خدایی که نو سجدش کردی

من ازت حاجتمو میگیرم بین قلب من و تو عاشوراست

اگه جایی توی دنیا باشه واسه درمون یه عالم اینجاست

من ازت حاجتمو میگیرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی