دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آلبوم پازل باند – فضای باز (تصویری)

آلبوم جدید فضای باز گروه پازل باند به صورت تصویری منتشر شد

مراسم رونمایی از آلبوم قایق کاغذی

New album Puzzle Band Unplugged

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای پازل باند کم کم

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/Puzzle-Band-27647826.jpg&h=400&w=400&zc=1

 

برای دانلود مراسم رونمایی آلبوم قایق کاغذی پازل باند اینجا کلیک کنید

 

متن آهنگ های آلبوم فضای باز پازل باند

متن آهنگ گریه چیه

خدا من و تو رو داده به هم

خدا میدونه من عاشقتم

بمون عشقم میخوام حرفه دلو

دیگه ساده بگم , بگم عاشقتم

چقدر من و تو میایم به هم و

به هیچ کسی نمیدم دلم و

خودت میدونی تا آخره خط فقط عاشقم و فقط عاشقم و

هوای چشای تو بارونیه دریا تو چشمای تو زندونیه

تو که میدونی چه جوری عاشقتم دیگه گریه چیه

منو کنار تو همه میشناسنم دیوونه ی دیوونگی های تو منم

همیشه میترسم از اون روزی که دل تو بزنم

دانلود آهنگ های پازل باند

دلم عاشقه عاشق شدنه

تو گردنت هنوز اسم منه

نمیشه تو برام عادی بشی

دلم از قفس اش داره پر میزنه

دلت بلد که دل ببره دلم از همه جا بی خبره

ببر دله منو که خوبه هواش براش با تو توو سفره ولی بی خبره

هوای چشای تو بارونیه دریا تو چشمای تو زندونیه

تو که میدونی چه جوری عاشقتم دیگه گریه چیه

منو کنار تو همه میشناسنم دیوونه ی دیوونگی های تو منم

همیشه میترسم از اون روزی که دل تو بزنم

متن آهنگ کم کم

کم کم عاشق شد دلمون

کم کم کم شد فاصلمون

چی شده که حالا تنها شدم

با نم نم بارونو اشک خودم

قبلا قلبا خواستی منو حالا

از دست دادی دست منو

یه دفعه عوض شد حال دلت

جا نداره دیگه اشغاله دلت

نپرس چرا دوست دارم

نمیدونم خودم با تو چیکار دارم

نپرس چرا دیوونتم دیگه

دست از سرت نمیشه بردارم

آخه دوست دارم

دانلود آهنگ های پازل باند

متن آهنگ چی سرت اومد

چقدر شکستی از آخرین باری

که تو رو دیدم چیا کشیدی

کجا رسیدم کجا رسیدی

چقد چروک کنار چشمات

چه آهه سردی تو سینه داری

چه انتقامی چه روزگاری

دلم میسوزه واسه خودم

چه جوری من عاشقت شدم

چه جوری راحت شکست دلم یه روزی با خنده ی تو

چی سرت اومد بدونه من عزیزه نامهربونه من

چجوری لب هام نمیتونه تو اوج درد هنوز بخنده به تو

دلم میسوزه واسه خودم

چه جوری من عاشقت شدم

چه جوری راحت شکست دلم یه روز با خنده ی تو

چی سرت اومد بدونه من عزیزه نامهربونه من

چه جوری لب هام نمیتونه تو اوج درد هنوز بخنده به تو

جوونی میره قشنگی میره

آدم یه روزی دلش میگیره

میگفتم این عشق نذار بمیره

غرور چشمات چشامو خون کرد

چشام نگاهی به آسمون کرد

گذشتم از تو نگفتی برگرد

دلم میسوزه واسه خودم

چجوری من عاشقت شدم

چجوری راحت شکست دلم یه روز با خنده ی تو

چی سرت اومد بدون من عزیز نامهربون من

چجوری لبهام نمیتونه تو اوج درد هنوز بخنده به تو

دلم میسوزه واسه خودم

چجوری من عاشقت شدم

چجوری راحت شکست دلم یه روز با خنده ی تو

چی سرت اومد بدون من عزیز نامهربون من

چجوری لبهام نمیتونه تو اوج درد هنوز بخنده به تو

متن آهنگ اصلا دلم خواست

این جنون آنی که

حس روانی که

اومد از زمانی که

دیدم چشماتو حتما عشقه

این قلب دیوونه که

دیوونه می مونه که

خوب اینو میدونه که

حسش با تو حتما عشقه

مگه تقصیر من بود دیوونت شدم

از همه رد شدم تو نمی مونه به یادت

اما دلم می خوادت

اصلا دلم خواست تو بشی دنیام ببینی تنهام

بدونی خیلی من خودتو می خوام

تو رو دوست دارم به جز عشقه تو چاره نداره

اصلا دلم خواست

تو بشی دنیام ببینی تنهام

بدونی خیلی من خودتو می خوام

تو رو دوست دارم به جز عشقه تو چاره نداره

قلبم سرحاله که

خستگی محاله که

زندگیم باحاله که

جادوی دنیا حتما عشقه

یه فکرایی داره که

سر به سر میزاره که

بازی در میاره که

میگم این کارا حتما عشقه

مگه تقصیر من بود دیوونت شدم

از همه رد شدم تو نمی مونه به یادت

مگه تقصیر من بود دیوونت شدم

از همه رد شدم تو نمی مونه به یادت

اما دلم می خوادت

اصلا دلم خواست تو بشی دنیام ببینی تنهام

بدونی خیلی من خودتو می خوام

تو رو دوست دارم به جز عشقه تو چاره نداره

مگه تقصیر من بود دیوونت شدم

از همه رد شدم تو نمی مونه به یادت

اما دلم می خوادت

اصلا دلم خواست تو بشی دنیام ببینی تنهام

بدونی خیلی من خودتو می خوام

تو رو دوست دارم به جز عشقه تو چاره نداره

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی