دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امید جهان – ول ولک

آهنگ جدید و شاد امید جهان به نام “ول ولک” منتشر شد

New song by Omid Jahan – Vol Volek

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای امید جهان بی قرارم شو

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/Omid-Jahan-Vol-Volek-e67456346533.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ فان و شاد امید جهان به نام ول ولک اینجا کلیک کنید


متن آهنگ شاد ول ولک امید جهان

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ماه تابانه ها

آرامه جانه ها

ماه تابانه ها آرام جانه ها

شیرین زبانه ها

شیرین زبانه ها

اهل آبادانه ها

امید جهانه ها

تو رو دوست دارم شک نکن هستی تو قلبم

عشق من یار شک نکن هستی تو قلبم

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

دانلود آهنگ های امید جهان

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

هستم من یادت

میام تو خوابت

هستم من یادت میام من تو خوابت

هستم من تو فالت

میام سر راهت

میام سر راهت شاید عاشق من شی

میام سر راهت ساید عاشق من شی

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

تکست متن آهنگ ول ولک امید جهان

ماه تابانه ها

آرامه جانه ها

ماه تابانه ها آرام جانه ها

شیرین زبانه ها

شیرین زبانه ها

اهل آبادانه ها

امید جهانه ها

تو رو دوست دارم شک نکن هستی تو قلبم

عشق من یار شک نکن هستی تو قلبم

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

هستم من یادت ها

میام تو خوابت ها

هستم من یادت ها میام من تو خوابت ها

هستم من تو فالت ها

میام سر راهت ها

میام سر راهت ساید عاشق من شی

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

ول ول ول ول ولک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی