دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سیاوش قمصری – سرم اومد

آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام “سرم اومد” منتشر شد

New download song by Siavash Ghamsari – Saram Omad

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای سیاوش قمصری باورم نمیشه

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/Siavash-Ghamsari-476535343.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ سیاوش قمصری به نام سرم اومد اینجا کلیک کنید


دلم دلواپس دلتنگتم تا کی تو نباشی و من باشم

چقدر سنگینه نفسهام مگه از همه دنیا چی می خوامچرا قسمت بوده تنها شم

نمیبینمی که غم یه گوشه نشسته چشاشو توی خسته ی من خیرس

یا کاری کن از اینجا بره یه راهی تو وا کن

من که هر جایی در میزم بستس

پای عشق تو بود اگه چیزی سرم اومد

اگه زندگی دورم زد موندم با این درد

پای عشق تو بود که مسیرمو گم کردم

نمیخوام دیگه برگردم خستم تو برگرد

نمیفهمه دلم که بهونه نگیره ازت

بهش میگم اون قیدتو زد میگه دسش دارم

نمیفهمه که تو دلتنگی از هر چی که هست

میمیره دلی که شکست باز میگه دوسش دارم

دانلود آهنگ های سیاوش قمصری

غروب غمگینه هوا ابریه هم درد منه این آسمون

چقدر جات خالیه اینجا تو نباشی چه خالیه دنیا

هنوز تو گوشمه حرفامون

خدا منو ببخش همپای تو دوست دارمش

تو عشق منو برگردون

ببین نمیتونم از دستش بدم

دلم پره درده بگو بگو چی میشه فردامون

پای عشق تو بود اگه چیزی سرم اومد

اگه زندگی دورم زد موندم با این درد

پای عشق تو بود که مسیرمو گم کردم

نمیخوام دیگه برگردم خستم تو برگرد

نمیفهمه دلم که بهونه نگیره ازت

بهش میگم اون قیدتو زد میگه دسش دارم

نمیفهمه که تو دلتنگی از هر چی که هست

میمیره دلی که شکست باز میگه دوسش دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی