دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ندیم – برس به زندگیت

آهنگ جدید ندیم با نام “برس به زندگیت” منتشر شد

New songf download by Nadim – Beres Be Zendegit

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای ندیم به نام دلم شکست

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/Nadim-8643989563334524.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود این آهنگ زیبا اینجا را کلیک کنید


متن آهنگ به زندگیت برس ندیم

برس به زندگیت فکر من نباش و

یه جوری میگزرونه این دلم شباش و

تبر بزن به قلبم از دلم جدا شو

برو نگام نکن برو

برو یه خط بکش رو اسمم و رو یادم

خیالتم نباشه زندگیمو دادم

برای اون نگاهایی که داد به بادم

برو صدام نزن برو

میون این همه درد

یه روح خسته و سرد

به عشق تو پیله کرد

تموم زندگیش و به پات گذاشت

ولی تو نفهمیدی چشای بی رحمت چشاشو دیوونه کرد

حالا چی داری میگی مگه ازم چی دیدی

جز اینکه عاشق شدم

گناهم عاشقیمه کسی که زندگیمه

چرا نمیفهمه که عاشقم

دانلود آهنگ های ندیم عمرانی

من گذشتم از گریه

اشکی توی چشمام نیست

یه درد لعنتی نشست تو سینم

درد بی تفاوتیه تو

خاطرت نمون به خاطر تو

هیشکی توی زندگیم نموندش

اشتباهم عاشقت شدن بود

عاشق دیوونگی تو

برس به زندگیت فکر من نباش و

یه جوری میگزرونه این دلم شباش و

میون این همه درد

یه روح خسته و سرد

به عشق تو پیله کرد

تموم زندگیش و به پات گذاشت

ولی تو نفهمیدی چشای بی رحمت چشاشو دیوونه کرد

حالا چی داری میگی مگه ازم چی دیدی

جز اینکه عاشق شدم

گناهم عاشقیمه کسی که زندگیمه

چرا نمیفهمه که عاشقم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی