دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود نوحه محمود کریمی –  من زندگیمو پای ولایتت میذارم

نوحه جدید حاج محمود کریمی با نام “من زندگیمو پای ولایتت میذارم”

ویژه شهادت امام رضا (ع)

Mahmoud Karimi – Shams o Zoha Download

پیشنهاد دیگر ما: نوحه بسیار زیبای محمود کریمی یه مدینه یه بقیعه

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/11/karimi-65463562423234.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود نوحه محمود کریمی من زندگیمو پای ولایتت میذارم اینجا کلیک کنید


متن نوحه حاج محمود کریمی من زندگیمو پای ولایتت میذارم

شمس الضحی و نور خدای سبحان , سلطان

نعم الامیر رعیت های ایران , سلطان

منم که به لطف روزی تو قد کشیدم

یه عمر نمک محبت تو رو چشیدم

یه عمر چیزی از تو من به جز کرم ندیدم رضا (ع)

من زندگیمو پای ولایتت میذارم

به غیر تو پناهی ندارم

من زندگیمو پای ولایتت میذارم

به غیر تو پناهی ندارم

من زندگیمو پای ولایتت میذارم

به غیر تو پناهی ندارم

شمس الضحی و نور خدای سبحان , سلطان

نعم الامیر رعیت های ایران , سلطان

دانلود نوحه های محمود کریمی

شمس الضحی و نور خدای سبحان , سلطان

نعم الامیر رعیت های ایران , سلطان

الله اکبر به این شکوهه صحن و مرقد

میگیره خورشید نورش رو هر روز از این گنبد

الله اکبر به این شکوهه صحن و مرقد

میگیره خورشید نورش رو هر روز از این گنبد

تویی که تو کل زندگی هوامو داری

تویی که حساب درد و غصه هامو داری

تویی که همیشه با خودت دوامو داری رضا

تو که حقیقت یا من اسمه دوایی

خودت به درد عالم شفایی

من زندگیمو پای ولایتت میذارم

به غیر تو پناهی ندارم

من زندگیمو پای ولایتت میذارم

به غیر تو پناهی ندارم

پیرهن سیاه و شال عزا رو از تو دارم

این یا حسین و این گریه ها رو از تو دارم

نگات از کار عالم گره گشایی کرده

صفات دل شیعه رو امام رضایی کرده

دعات همه عاشقا رو کربلایی کرده رضا

به خاطر همین عشق همیشه زیر دینم

به لطف تو هلاک حسینم

به خاطر همین عشق همیشه زیر دینم

به لطف تو هلاک حسینم

به لطف تو هلاک حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی