دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ندیم – جذابی

آهنگ جدید و شاد ندیم به نام “جذابی” منتشر شد

New music download by Nadim – Jazabi

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای ندیم با نام برس به زندگیت

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/nadim-5635334.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ ندیم به نام جذابی اینجا کلیک کنید

متن آهنگ جذابی

جذابی جذابیتت ما را میکشد

خانومی که دلم خیلی شده دلخوشت

نگاه تو داره هوش از سر ما میبرد

میگردم روزی ۱۰۰ بار دور و برت

آرامش به دلم میدی با خنده هات

فدای چشمان قشنگت فدای نگات

میمیرم تو نباشی یه لحظه فقط

تا آخر عمر هستم دور و برت

وابستتم عزیزم خستتم

عاشق شدم خیلی دلبستتم

عاشق شدم شدم مدیون تو

شاید برم ولی قربون تو

وابستتم عزیزم خستتم

احساسیم خیلی دل بستتم

عاشق شدم شدم مجنون تو

شاید برم ولی قربون تو

دانلود آهنگ های جدید ندیم

جذابی جذابی

خانومی خانومی

نگاه تو داره هوش از سر ما میبرد

میگردم روزی ۱۰۰ بار دور و برت

آرامش به دلم میدی با خنده هات

فدای چشمان قشنگت فدای نگات

میمیرم تو نباشی یه لحظه فقط

تا آخر عمر هستم دور و برت

وابستتم عزیزم خستتم

عاشق شدم خیلی دلبستتم

عاشق شدم شدم مدیون تو

شاید برم ولی قربون تو

وابستتم عزیزم خستتم

احساسیم خیلی دل بستتم

عاشق شدم شدم مجنون تو

شاید برم ولی قربون تو



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی