دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی – زیباتر از تو

آهنگ جدید علیشمس به همراهی مهدی جهانی و با نام “زیباتر از تو” منتشر شد

New music download by Mehdi Jahani and Alishmas – Zibatar Az To

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بسیار زیبای علیشمس و مهدی جهانی یادگاری ها

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2016/12/alishmas-64764.jpg&h=400&w=400&zc=1


برای دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی زیباتر از تو اینجا کلیک کنید

متن آهنگ زیباتر از تو

زیباتر از تو پیدا نمیشه من بی قرارم بی قرارم تا همیشه

وقتی میخندی قلبم میلرزه عشق تو بیشتر از کل دنیا برام می ارزه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه

زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه

دست های تو مهربونه از همه زیباتری

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه

زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه

دست های تو مهربونه از همه زیباتری

دانلود آهنگ های جدید علیشمس

وقتی هستی سختی نیس مغزی ردی نی

قلبی زخمی نیس نیستی

خبری از موزیک دیس میس نی

شب و روز توی خونه نشستم و

کارمم دل این و اونو شکستن

ولی اگه تو باشی تا تهش هستم

خط میکشم دور همه آدما رسما

از دستم هیچوقت ناراحت نشو اصلا

من هیچ وقت تو رو ناراحت از قصد نکردم

یه کاری خواستی دست دست نکردم

باهات سر چیزای الکی بحث نکردم

حتی وقتی نبودیم جای خالیتو با هیشکی عوض نکردم

دانلود آهنگ های جدید مهدی جهانی

این عاشقی رو مدیونت هستم

با تو که باشم هر جایی میام نباشی خستم

روزای هفته با تو قشنگه

وقتی نباشی حتی یه ساعت دلم چه تنگه

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه

زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه

دستای تو مهربونه از همه زیباتری

موندن تو آرزومه وقتی چشمات روبرومه

زندگیمو دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمونه

دستای تو مهربونه از همه زیباتری



, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی