دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی احمدوند – نه نگو

آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام “نه نگو” منتشر شد

New music download by Mehdi Ahmadvand – Na Nagoo

پیشنهاد دیگر ما: آهنگ بیار زیبای مهدی احمدوند دلتنگی

http://www.musicesal.in/wp-content/themes/ThemesOfMusiceSal/timthumb.php?src=http://www.musicesal.in/wp-content/uploads/2017/01/mehdiahmad-5436673534.jpg&h=400&w=400&zc=1

برای دانلود آهنگ مهدی احمدوند نه نگو اینجا کلیک کنید

متن آهنگ نه نگو

صد بار خواستم برم یه چیزی مانع شد

یه حسی گفت بمون دلم باز قانع شد

۱۰۰ بار خواستم بگم برو به دل نبند

ولی قلب خودم از عشقت دل نکند

چشمات دلتنگیه تو اوج خستگی

نمی خوام امشبو با چشمات نه بگی

با چشمات نه نگو با عشقم همخونه شو

یه امشب مثل من توام دیوونه شو

داره میره بالا تبم کنارمی آتیشه تنم

بارون میاد الان عاشق با تو قدم زدنم

عالمی داره عاشق شدنم

منم عاشق تو منم

دل باختم به تو دل بردی عاشق اینجر برد و باختنم

دانلود آهنگ های جدید مهدی احمدوند

اسمش دلتنگیه این احساسم به تو

من حساسم به عشق

من حساسم به تو

امشب دلتنگتم عجیبه حالتم

من انگار عاشق صد و چند سالتم

انگار چند سال پیش یه جایی دیدمت

چه حالی داره دل برای دیدنت

برای بودنت اسیر خواهشم یه عشقی با منه

که ندیدم خوابشم

داره میره بالا تبم کنارمی آتیشه تنم

بارون میاد الان عاشق با تو قدم زدنم

عالمی داره عاشق شدنم

منم عاشق تو منم دل باختم به تو

دلمو بردی عاشق اینجور برد و باختنم


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی