دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رضا صادقی – پای تو موهام سفید شد

آهنگ جدید رضا صادقی به نام پای تو موهام سفید شد

New music download by Reza Sadeghi – Eshgh Ast


دانلود آهنگ رضا صادقی - پای تو موهام سفید شد MP3 320


برای دانلود آهنگ رضا صادقی پای تو اینجا کلیک کنید


متن آهنگ رضا صادقی

پای تو موهام سفید شد
دردم از خاطره ها نیست
ترسم از این لحظه هاست که
از گذشتمون جدا نیست
من دوسِت دارم همین
من و تو، توو سرنوشت
همدیگه ریشه دووندیم
چه کناره هم چه تنها
چیا دیدیم اما موندیم
من دوسِت دارم همین

تاوقتی ابری توی چشم ماست
حسی توی لحظه هاست
ماهی توی شب رهاست نرو
بغض ما چه بی صداست نرو

  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی