دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محسن چاوشی – من نور پاکم ای پسر

آهنگ جدید محسن چاوشی – من نور پاکم ای پسر

New music download by Mohsen Chavoshi – Baz Amadam


دانلود آهنگ محسن چاوشی - من نور پاکم ای پسر MP3 320


برای دانلود آهنگ من نور پاکم محسن چاوشی اینجا کلیک کنید


متن آهنگ باز آمدم محسن چاوشی

من نور پاکم ای پسر نه مشت خاکم مختصر

آخر صدف من نیستم من دُر شهوار آمدم

ما را به چشم سر مبین ما را به چشم سر ببین

آنجا بیا ما را ببین کانجا سبک بار آمدم

از چار مادر برترم وز هفت آبا نیز هم

من گوهر کانی بودم کاین جا به بار آمدم

یارم به بازار آمدست چالاک و هوشیار آمدست

ورنه به بازارم چه کار وی را طلبکار آمدم

  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی