دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رضا صادقی – گمونم

آهنگ جدید رضا صادقی به نام گمونم

New music download by Reza Sadeghi – Gamoonam


دانلود آهنگ رضا صادقی چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم MP3


برای دانلود آهنگ گمونم رضا صادقی اینجا کلیک کنید


متن آهنگ گمونم

گمونم یه روزی دلم پای عشقت بمیره
میدونم جوونیم داره پای عشق تو میره
میترسم کنارم نباشی و بارون بگیره
چی اومد سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم
که امشب دوباره به یاد چشات گریه کردم

  • ۹۶/۱۰/۲۶
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی