دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید | موزیک سال musicesal.in

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید سایت موزیک سال دانلود آهنگ موزیک موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ زانیار خسروی و مازیار لشنی – بزن باران (ایهام)

آهنگ جدید گروه ایهام ( زانیار خسروی و مازیار لشنی) به نام بزن باران

New music download by Xaniar Khosravi And Maziar Lashani – Bezan Baran (Ehaam)

دانلود آهنگ زانیار خسروی - بزن باران ببار از چشم من که شاید گریه ام


برای دانلود آهنگ بزن باران زانیار و مازیار لشنی اینجا کلیک کنید

متن آهنگ بزن باران زانیار خسروی

بزن باران ببار از چشم من
بزن باران بزن باران بزن باران
که شاید گریه ام پنهان بماند
بزن باران که من هم ابریم
بزن باران پر از بی صبریم
بزن باران که این دیوانه سرگردان بماند

بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من
در اوج گریه ها فقط تو میشوی پناه من
به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست
دلم گرفته است به این دله شکسته جان بده
تو راه به خانه را به پای خسته ام نشان بده
به داد من برس هوا هوای خاطرات اوست

  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • محسن کیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی